Polityka Prywatności
PROSIMY O DOKŁADNE ZAPOZNANIE SIĘ Z POLITYKĄ DOTYCZĄCĄ COOKIES I RODO PRZED ROZPOCZĘCIEM KORZYSTANIA Z TEJ STRONY LUB APLIKACJI
Data ostatniej aktualizacji 28.11.2023 r.
- Czym są cookies?
Cookies to małe pliki zawierające liczby lub litery, przechowywane w urządzeniach użytkowników podczas korzystania ze stron internetowych lub aplikacji. Cookies wykorzystywane są do zapewnienia przyjaznego korzystania z naszego Serwisu poprzez zapamiętywanie Twoich preferencji. Na przykład, jeżeli dodasz produkt do koszyka w sklepie internetowym, który odwiedzasz i nie dokończysz procesu zakupu, podczas kolejnej wizyty na tej samej stronie, wcześniej wybrany produkt wciąż będzie znajdował się w Twoim koszyku. W taki sposób cookies są wykorzystywane do zapamiętywania Twoich preferencji. Bez używania plików cookies korzystanie z naszego Serwisu byłoby mniej przyjazne dla użytkownika.
W celu uzyskania dodatkowych informacji na temat cookies, odwiedź adres: www.wszystkoociasteczkach.pl.
- Dlaczego używamy cookies?
Cookies pełnią różne funkcje, ułatwiają poruszanie się po Serwisie i przechowują informacje o Twoich preferencjach, po to by prezentować Ci odpowiednie treści oraz przyczyniać się do podnoszenia jakości naszych usług.
Używamy cookies w celu:
- Zarządzania Twoimi preferencjami i usprawniania funkcjonowania naszego Serwisu. W ramach tych działań możemy gromadzić informacje dotyczące tego kiedy i przez jaki czas odwiedzasz nasze strony, informacje o historii Twojej przeglądarki oraz o preferencjach językowych.
- Rozwijania naszych środków bezpieczeństwa i wykrywania działań sprzecznych z prawem (tzw. fraudy).
- Analizowania dostępności naszego Serwisu, sposobów jego wykorzystania oraz wydajności w tym również na potrzeby usług dostarczanych w ramach Serwisu przez podmioty trzecie.. Wykorzystujemy te informacje do utrzymywania, obsługi i ciągłego ulepszania świadczonych przez nas usług.
- Dostarczania spersonalizowanych reklam. Cookies pomagają nam określać reklamy, które widzisz i mierzyć ich efektywność.
- Jakie rodzaje cookies i innych technologii wykorzystujemy?
Nasz Serwis korzysta z następujących kategorii cookies i technologii:
- Cookies stałe (persistent cookies) – ten rodzaj cookies jest przechowywany w przeglądarce Twojego urządzenia i wykorzystywany zawsze, gdy odwiedzasz nasz Serwis. Pomaga nam zapamiętywać Twoje ustawienia i preferencje, po to by uczynić Twoją kolejną wizytę na naszym Serwisie wygodniejszą. Na przykład, dzięki cookies nie będziesz zmuszony do ponownego logowania. Podczas kolejnej wizyty będziemy również pamiętać o Twoich preferencjach językowych.
- Cookies tymczasowe (session cookies) – cookies tymczasowe pozostają w archiwum cookies w Twojej przeglądarce do czasu, gdy nie opuścisz naszego Serwisu. Informacje, które otrzymujemy dzięki wykorzystywaniu tego rodzaju cookies pomagają nam analizować ruch sieciowy, umożliwiają identyfikację i rozwiązywanie problemów technicznych oraz umożliwiają łatwiejsze poruszanie się po Serwisie.
- Cookies reklamowe – ten rodzaj cookies pomaga nam dostarczać Ci odpowiednie reklamy oraz umożliwia badanie efektywności kampanii marketingowych reklamodawców poprzez analizowanie tego, w jaki sposób reagujesz na kierowaną do Ciebie reklamę. Takie pliki pomagają nam na przykład określić ile razy użytkownik kliknął w reklamę i odwiedził stronę internetową reklamodawcy.
Dodatkowo, w naszym Serwisie wykorzystujemy także sygnalizatory www (ang. web beacons), które stanowią małe elementy graficzne (zwane także jako „piksele śledzące” albo „czyste GIF-y”). Są one używane razem z plikami cookies do identyfikacji naszych użytkowników i ich zachowania.
Nasz Serwis może zawierać odnośniki do innych stron internetowych lub aplikacji, w tym stron lub aplikacji naszych partnerów biznesowych. Pamiętaj, że strony internetowe innych podmiotów również mogą wykorzystywać cookies. Nie mamy wpływu na strony internetowe podmiotów trzecich i nie jesteśmy odpowiedzialni za cookies, które zbierają lub do których mają dostęp. Klikając na odnośnik lub aplikację, pamiętaj, że każda z nich ma własną politykę cookies. Z tego powodu prosimy, abyś przed rozpoczęciem korzystania z innych stron internetowych lub aplikacji zapoznał się z ich politykami cookies.
- Czy w naszym Serwisie mamy cookies podmiotów trzecich lub wtyczki (plug-ins)?
Podmioty trzecie takie jak sieci reklamowe i dostawcy usług zewnętrznych, zajmujący się np. analizą ruchu w sieci, mogą wykorzystywać cookies, sygnalizatory www, narzędzia software development kits (SDKs) lub inne pokrewne technologie do zbierania informacji na temat Twojej wizyty w Serwisie. Informacje są wykorzystywane do tego, aby dostarczyć Ci odpowiedniejsze reklamy w naszym Serwisie lub w innych miejscach w Internecie. Nie mamy kontroli nad korzystaniem przez podmioty trzecie z cookies, które są zarządzane zgodnie z politykami prywatności/cookies tych podmiotów trzecich.
Poniżej przedstawiamy listę podmiotów trzecich, którym umożliwiamy zapisywanie cookies lub innych technologii na Twoim urządzeniu.
Dostawcy usług analitycznych: W celu lepszego zrozumienia tego jak działa nasz Serwis, współpracujemy z różnymi dostawcami usług analitycznych. Umożliwiamy dostawcom usług analitycznych takim jak Google i Facebook Analytics wykorzystywanie cookies, SDKs i innych pokrewnych technologii. Więcej informacji na temat tego, jak Google i Facebook wykorzystują Twoje dane, znajdziesz tutaj:
https://www.google.com/policies/technologies/partner-sites/ https://www.facebook.com/about/privacy/update
Partnerzy reklamowi: Nasi partnerzy reklamowi tacy jak DoubleClick, Criteo, RTB House, Index Exchange, OpenX itp. mogą używać cookies reklamowych w celu wyświetlania reklam, które ich zdaniem będą dla Ciebie najbardziej interesujące, oraz w celu mierzenia efektywności takich reklam w naszym Serwisie.
Partnerzy – dostawcy usług powiązanych z Serwisem: Nasi partnerzy tacy jak: MONTII.PL, wimarplus.pl, tj właściciele stron internetowych i serwisów, świadczących usługi we współpracy mogą używać cookies aby lepiej zrozumieć preferencje użytkowników i poprzez analizę ulepszać i rozwijać produkty i usługi. Zazwyczaj właściciel strony internetowej lub firma badawcza zbiera anonimowo informacje i przetwarza dane na temat trendów, bez identyfikowania danych osobowych poszczególnych użytkowników
Wtyczki („plug-ins”) podmiotów trzecich:
Nasz Serwis wykorzystuje także wtyczki („plug-ins”) podmiotów trzecich w formie przycisków Udostępnij w serwisie Facebook, Twitter i Whatsapp. Za pomocą tego przycisku możesz udostępnić nasze Ogłoszenia w serwisach podmiotów trzecich, pod warunkiem, że jesteś zalogowany w tych serwisach. Podmioty trzecie mogą być w stanie połączyć Twoją aktywność w naszym Serwisie z kontem, które posiadasz w ich portalach. Dlatego prosimy, abyś przed kliknięciem w przycisk Udostępnij uważnie zapoznał się z politykami prywatności podmiotów trzecich.
- Co możesz zrobić aby usunąć, wyłączyć lub zablokować cookies?
Twoja przeglądarka internetowa zazwyczaj zapewnia Ci informacje na temat tego w jaki sposób możesz odrzucić, usunąć lub zablokować cookies. Poniżej znajdziesz odnośniki, które przekierują Cię do odpowiednich informacji związanych z kilkoma, najbardziej popularnymi przeglądarkami:
Możesz zrezygnować z cookies podmiotów trzecich wykorzystywanych w Google Analytics zmieniając ustawienia reklam albo przez narzędzie udostępnione tutaj: https://adssettings.google.com
Możesz zrezygnować z cookies odpowiedzialnych za śledzenie Twoich zainteresowań i umieszczanych przez dostawców treści reklamowych, korzystając z następujących stron zarządzanych przez Digital Advertising Alliance:
Dodatkowo, możesz zmienić ustawienia Twojego urządzenia mobilnego w celu kontroli tego, czy będziesz widział reklamy dopasowane do Twoich zainteresowań.
Pamiętaj, jeśli zdecydujesz się zablokować cookies wykorzystywane w naszym Serwisie, możesz nie mieć dostępu do wszystkich lub niektórych świadczonych przez nas usług, np. nie będziesz mógł zapisać indywidualnych ustawień, takich jak dane potrzebne do zalogowania.
- Dane kontaktowe
W celu uzyskania dodatkowych informacji lub realizowania swoich praw, możesz skontaktować się z nami przez email.
RODO
INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH PRZEZ MONTII.PL
Szanowni Państwo,
uprzejmie informujemy, że MONTII.PL przetwarza Pani/Pana dane osobowe.
Wśród tych informacji mogą pojawić się dane, które na gruncie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: „Ogólne Rozporządzenie” lub „RODO”), mają charakter danych osobowych.
Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane zgodnie z następującymi przepisami dot. ochrony danych osobowych:
- ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2016 roku, poz. 922) (obowiązująca do 25.05.2018 r.)
- rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz.UE.L Nr 119, str. 1) – zwane inaczej „RODO” ( stosowane od 25.05.2018 r. wraz z nowymi przepisami krajowymi)
W świetle powyższego pragniemy przekazać Państwu następujące informacje:
- Kto jest administratorem Pani/Pana danych osobowych?
Administratorem Pani/Pana danych osobowych (dalej: „Administrator”) jest portal Montii.pl
Z Administratorem można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty e-mailową pod adresem: info@montii.pl
Wnioski zostaną rozpatrzone bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w ciągu miesiąca po jego otrzymaniu. Termin ten może ulec przedłużeniu z uwagi na skomplikowany charakter żądania lub liczbę żądań, o kolejne dwa miesiące, o czym zostanie Pan/Pani poinformowany mailowo. Do momentu realizacji wniosku może się jednak zdarzyć, że otrzyma Pani/Pan od nas informacje, z których zrezygnowano cofając zgodę.
- W jakim zakresie Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe?
Administrator przetwarza Twoje dane jedynie w zakresie dozwolonym i wymaganym przez prawo. Aby zrealizować cel, dla którego przekazujesz swoje dane osobowe, przetwarzać będzie następujące informacje:
- Imię i nazwisko
- Stanowisko
Administrator w celu wykonywania umowy może przetwarzać również przekazane przez drugą stronę dane pracownika odpowiedzialnego za kontakt między stronami. W tym zakresie zobowiązany jesteś poinformować swojego pracownika o takim przekazaniu oraz udostępnić mu niniejszą informację. Dane tego pracownika przetwarzane będą w następującym zakresie:
- Imię i nazwisko,
- Adres email
- numer telefonu
- Jaki jest cel przetwarzania Pani/Pana danych
CEL PRZETWARZANIA |
Aby wykonać zawartą między nami umowę konieczne będzie przetwarzanie Twoich danych lub danych Twoich pracowników. |
Jako przedsiębiorca jesteśmy zobowiązani prowadzić, spełniać obowiązki podatkowe, co może wiązać się z koniecznością przetwarzania Twoich danych osobowych. |
PODSTAWA PRAWNA |
Art. 6 ust. 1 lit. b RODO lub art. 6 ust. 1 lit f w zakresie dotyczącym Twoich pracowników, uzasadnionym interesem będzie realizacja zawartej między nami umowy. |
Art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z Ustawą z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2018 poz. 395 t.j.) |
Art. 6 ust. 1 lit. b RODO, jako tzw. prawnie uzasadniony interes administratora, którym jest dochodzenie roszczeń i obrona naszych praw. |
- Czy Pani/Pana dane będą przetwarzane w sposób, z który wiąże się z zautomatyzowanym podejmowaniem decyzji, takim jak profilowanie?
Administrator nie będzie przetwarzał Pani/Pana danych w sposób, z którym wiązałoby się podejmowanie automatyzowanych decyzji co do Pani/Pana osoby. Ponadto Pani/Pana dane nie będą podlegały profilowaniu lub innym podobnym operacjom.
- Odbiorcy danych:
Dostęp do Pani/Pana danych osobowych mogą mieć następujący odbiorcy danych:
- upoważnieni pracownicy Administratora,
- usługodawcy, którym w drodze umowy powierzono przetwarzanie danych osobowych na potrzeby realizacji usług świadczonych dla Administratora, w szczególności takie podmioty jak podmioty świadczące usługi IT oraz ich upoważnieni pracownicy – w zakresie niezbędnym dla prawidłowego wykonania tych usług.
- podmioty uprawnione do otrzymania danych osobowych na podstawie przepisów prawa,
- dostawcy usług zaopatrujący Administratora w rozwiązania techniczne oraz organizacyjne, umożliwiające realizację współpracy oraz zarządzanie organizacją Administratora (w szczególności firmy kurierskie oraz pocztowe),
- dostawcy usług prawnych i doradczych oraz wspierających Administratora w dochodzeniu należnych roszczeń (w szczególności kancelarie prawne, podatkowe oraz firmy windykacyjne).
- Komu przekazywane będą Pani/Pana dane osobowe?
W świetle RODO Administrator musi zarówno spełniać obowiązki nałożone prawem jak i zapewnić odpowiednią organizację pracy całego przedsiębiorstwa. W związku z czym Pani/Pana dane mogą być przekazywane do:
- Organów publicznych w celu realizacji nałożonych na Administratora obowiązków prawnych, takich jak Urzędy Skarbowe, itp.
- Podmiotów świadczących usługi prawne, księgowe, doradcze oraz wspierające Administratora w celu dochodzenia należnych roszczeń, realizacji obsługi księgowej czy obsługi BHP.
Dane Twoich pracowników przekazane nam w celu realizacji umowy (np. w celu kontaktu) nie będą przekazywane żadnemu zewnętrznemu podmiotowi, chyba że obowiązek taki wynikać będzie z przepisów prawa lub prawomocnego orzeczenia sądu lub organu publicznego.
- Czy Pani/Pana dane będą/są przekazywane poza obszar Unii Europejskiej?
Nie, Pani/Pana dane nigdy nie zostaną przekazane poza obszar Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
- Przez jaki czas przetwarzane są moje dane osobowe?
W zakresie danych osobowych, które konieczne są do dochodzenia roszczeń będziemy je przetwarzać przez okres przedawnienia roszczeń, zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego. Wszelkie dane przetwarzane na potrzeby rachunkowości oraz ze względów podatkowych przetwarzamy przez 5 lat od końca roku kalendarzowego, w którym powstał obowiązek podatkowy. Po upływie tego terminu dane zostaną, w tym zakresie, usunięte bądź poddane anonimizacji.
Dane osobowe Pani/Pana pracowników przekazane będą przez okres czasu konieczny do prawidłowego wykonania zawartej między nami umowy. Po jej wykonaniu lub po zakończeniu stosunku umownego w inny sposób dane zostaną poddane anonimizacji.
- Czy podanie danych jest Pani/Pana obowiązkiem?
Przekazanie przez Ciebie danych osobowych odbywa się na zasadzie dobrowolności, jednakże przetwarzanie tych danych jest konieczne w celu realizacji zawartej między nami umowy.
- Jakie są Pani/Pana prawa?
Osoba, której dane dotyczą może skorzystać z następujących praw:
- a) prawa do żądania dostępu do swoich danych osobowych oraz ich sprostowania,
- b) prawa do ograniczenia przetwarzania jej danych osobowych w sytuacji i na zasadach wskazanych w art. 18 RODO lub do ich usunięcia zgodnie z art. 17 RODO.
- c) prawa do przeniesienia danych osobowych zgodnie z art. 20 RODO
- d) prawa do wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych z przyczyn związanych z jej szczególną sytuacją, o którym mowa w art. 21 ust. 1 RODO.
- e) prawa wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych (przed 25.05.2018 r. – Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych; po 25.05.2018 r. – Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
W zakresie, w którym Pan/Pani udziela zgody na przetwarzanie danych osobowych ma Pani/Pan prawo wycofania tej zgody.
Pani/Pana pracownikowi przysługują powyższe prawa w równym stopniu.
Osoba, która złożyła wniosek lub żądanie dotyczące przetwarzania jej Danych Osobowych w ramach korzystania z przysługujących jej praw, może zostać poproszona przez Administratora o odpowiedź na kilka pytań związanych z jej Danymi Osobowymi, które umożliwiają weryfikację jej tożsamości.
REGULAMIN STRONY
OGÓLNE INFORMACJE ZWIĄZANE Z OGŁOSZENIAMI NA STRONIE
www.motorsport.montii.pl
1. Nie ponosimy odpowiedzialności za treść oraz zdjęcia które otrzymaliśmy celem wystawienia pojazdu do sprzedaży.
2. Wystawiający auto musi zadbać o odpowiednio wprowadzone dane numer telefonu lokalizację jako serwis nie ponosimy odpowiedzialności za błędy.
3. Każdy użytkownik jest zobowiązany do zaakceptowania niniejszego regulaminu w innym wypadku nie będzie mógł koszystać z serwisu.
4. Każdy jest zoobowiązany wystawiać swój pojazd którego jest prawowitym właścicielem i posiada wszystkie dokumenty i gwarantuje że jego pojazd nie jest zastawem bankowym.
5. Pamiętaj że podając lokalizację numer telefonu oraz swój nick czy imię i nazwisko automatycznie upubliczniasz dane które będą widoczne dla każdego odwiedzającego niniejszy serwis.